Turun Keilailuliitto

Tervetuloa keilaamaan!

Turun Keilailuliitto on kuuden turkulaisen keilaseuran vuonna 1929 perustama yhdistys. Tällä hetkellä jäsenseuroja alueellamme on 20 joihin kuuluu yli 400 keilaajaa.

Keilailun parhaita ominaisuuksia on sen monipuolisuus. Lajia voi harrastaa läpi koko elämän. Iloiset ja hauskat hetket kilpailujen tai harjoitusten parissa jäävät mieleen ikuisiksi ajoiksi.

Keilailun naisten SM-kilpailut Kupittaalla 14.4.-20.5.2018

Kupittaan keilahallissa käydään naisten SM-kilpailut 14.4.-20.5.2018 Alkukilpailut käydään 14.4.-13.5. ja finaalit 19.-20.5. Kilpailueriä on lauantaisin ja sunnuntaisin, avajaiset pidetään 14.4. klo 9:40 alkaen. Tervetuloa katsomaan huippukeilailua Kupittaalle.

Keilailu.fi uutiset

24.6.2018 14.41
Suomesta mukana on Sanna Pasanen, joka sai kutsun turnaukseen viime vuoden World Bowling Tour -menestyksensä ansiosta.
21.6.2018 13.41
Suomen Keilailuliiton toimisto on kiinni perjantaina 22. kesäkuuta.
19.6.2018 9.46
Ensi kaudella 2018-19 startataan Pohjois-Suomessa järjestettävä seniori- ja veteraanikeilaajien oma Ranking-kiertue, jonka aikana pelataan neljä osakilpailua.

Aninkainen

5.1.2017 TPS Talvikilpailu 2017

Aninkaisissa keilataan TPS:n Talvikilpailua 16.1.-1.4.2017. 16 parasta alkukilpailun tulosta selviytyy 4.4.2017 käytävään finaaliin.

Kupittaa

1.6.2018 Kupittaan keilakesä 2018

Kupittaan keilakesä 2018 jaetaan kolmeen jaksoon, josta kultakin selviytyy finaaliin tietty määrä keilaajia. Kesäaikana on non-stop kilpailulähdöt sekä torstaisin klo 11:00 (paitsi hallin kiinnioloaikana 18.6.-2.7.2018). Kilpailussa myös runsaasti lisäpalkintoja, tervetuloa Kupittaalle pelaamaan kesäkisaa.

banneri_190x300px