Turun Keilailuliitto

Tervetuloa keilaamaan!

Turun Keilailuliitto on kuuden turkulaisen keilaseuran vuonna 1929 perustama yhdistys. Tällä hetkellä jäsenseuroja alueellamme on 20 joihin kuuluu yli 400 keilaajaa.

Keilailun parhaita ominaisuuksia on sen monipuolisuus. Lajia voi harrastaa läpi koko elämän. Iloiset ja hauskat hetket kilpailujen tai harjoitusten parissa jäävät mieleen ikuisiksi ajoiksi.

1.11.2018 Liittomyllyjoukkueet 2018

Tulevana viikonloppuna käydään miesten, naisten ja nuorten liittomyllyt. Ohessa Turun joukkueet ja peliajat.

Keilailu.fi uutiset

18.11.2018 16.17
Miesten SM-liigassa GB teki loistavan nousun Tampereella viikonlopun aikana.
18.11.2018 11.15
Miesten SM-liigan toinen kierros on pelattu loppuun Tampereella Kaupin keilahallissa.
18.11.2018 9.53
Porin Giants ei eilistä johtopaikkaansa liigassa luovuttanut muille, vaan vankisti asemaansa sunnuntain kierroksella Raumalla. Se saalisti 90 pistettä keskiarvolla 835,29. GB on 40 ja Bay 53 pisteen takaa-ajoasemassa.Giantsin riveistä löytyivät myös sunnuntain tehokkaimmat pelaajat Sanna Pasanen ja Peppi Konsteri.

Aninkainen

5.1.2017 TPS Talvikilpailu 2017

Aninkaisissa keilataan TPS:n Talvikilpailua 16.1.-1.4.2017. 16 parasta alkukilpailun tulosta selviytyy 4.4.2017 käytävään finaaliin.

Kupittaa

13.11.2018 Turku Senior Open 2018

Turku Senior Openin alkukilpailua pelataan 17.-24.11.2018. Alkukilpailussa keilataan 4+4 sarjaa am. keskiarvotasoituksin 210-155/60%. Sunnuntaina 25.11.2018 käytävään finaaliin selviytyy yhteensä 40 keilaajaa. Kilpailu on Finnish Masters-osakilpailu. Seniorien B-kategoria.

banneri_190x300px