Turun Keilailuliitto

Tervetuloa keilaamaan!

Turun Keilailuliitto on kuuden turkulaisen keilaseuran vuonna 1929 perustama yhdistys. Tällä hetkellä jäsenseuroja alueellamme on 20 joihin kuuluu yli 400 keilaajaa.

Keilailun parhaita ominaisuuksia on sen monipuolisuus. Lajia voi harrastaa läpi koko elämän. Iloiset ja hauskat hetket kilpailujen tai harjoitusten parissa jäävät mieleen ikuisiksi ajoiksi.

18.7.2018 Kupittaan pytty keilagolf 2018

Perinteinen Kupittaan pytty keilagolf kilpailu käydään tänä vuonna 24.-26.8.2018. Keilailu käydään 24.8. klo 16:30 Kupittaan keilahallissa ja golf 26.8. klo 10:00 alkaen Kankaisten golfpuistossa.

Keilailu.fi uutiset

17.8.2018 15.45
Tälle kaudelle lanseeratun Finnish Mastersin ensimmäistä osakilpailua on jäljellä kaksi viikkoa.
17.8.2018 15.22
Nuoret keilaajalahjakkuudet on valittu Tulevaisuudenryhmään kaudelle 2018-2019.
15.8.2018 11.00
Suomen Keilailuliitto ja tekonivelleikkauksiin erikoistunut sairaala Coxa ovat solmineet kaksivuotisesta yhteistyösopimuksesta, joka kestää vuoden 2020 keilailun EM-kisoihin asti.

Aninkainen

5.1.2017 TPS Talvikilpailu 2017

Aninkaisissa keilataan TPS:n Talvikilpailua 16.1.-1.4.2017. 16 parasta alkukilpailun tulosta selviytyy 4.4.2017 käytävään finaaliin.

Kupittaa

1.6.2018 Kupittaan keilakesä 2018

Kupittaan keilakesä 2018 jaetaan kolmeen jaksoon, josta kultakin selviytyy finaaliin tietty määrä keilaajia. Kesäaikana on non-stop kilpailulähdöt sekä torstaisin klo 11:00 (paitsi hallin kiinnioloaikana 18.6.-2.7.2018). Kilpailussa myös runsaasti lisäpalkintoja, tervetuloa Kupittaalle pelaamaan kesäkisaa.

banneri_190x300px