Turun Keilailuliitto

Tervetuloa keilaamaan!

Turun Keilailuliitto on kuuden turkulaisen keilaseuran vuonna 1929 perustama yhdistys. Tällä hetkellä jäsenseuroja alueellamme on 26 joihin kuuluu yli 500 keilaajaa.

Keilailun parhaita ominaisuuksia on sen monipuolisuus. Lajia voi harrastaa läpi koko elämän. Iloiset ja hauskat hetket kilpailujen tai harjoitusten parissa jäävät mieleen ikuisiksi ajoiksi.

27.2.2017 Kilpakeilaajan kurssi

Suomen Keilailuliiton historian ensimmäinen kilpakeilaajan kurssi pidetään neljänä keskiviikko-iltana (15.3.-5.4.2017) klo 18:30-20:30 Kupittaan keilahallissa. Ilmoittautuminen kurssille tapahtuu joko Kupittaan keilahallin nettisivuilla nettilomakkeella, sähköpostilla info@kupittaankeilahalli.fi tai soittamalla keilahallin kassalle numeroon 020-7870335. Lisätietoa kurssista saa kurssin vetäjältä Kai Hildéniltä joko sähköpostilla turun.keilailuliitto@kolumbus.fi tai numerosta 020-7870330. Tervetuloa mukaan.

Keilailu.fi uutiset

26.03.2017 19:55
Englannin Dom Barrett otti komean voiton Euroopan ja maailman tourien kilpailussa Münchenissä.
26.03.2017 18:13
Suomalaisfinalistien peli oli kerrasta poikki Münchenin Euro Challengessa. Niin Tomas Käyhkö, kuin Pyry Puharinen ja Joonas Jähi putosivat heti ensimmäisessä katkossa loppukilpailussa.
26.03.2017 09:08
Münchenin Euro Challengessa ei enää lauantaina tullut lisää suomalaisfinalisteja. Pari hyvää yritystä oli, mutta niin Osku Palermaa, kuin Santtu Tahvanainen jäivät niukasti pihalle. Samoin kävi Patricia Luodolle.

Aninkainen

5.1.2017 TPS Talvikilpailu 2017

Aninkaisissa keilataan TPS:n Talvikilpailua 16.1.-1.4.2017. 16 parasta alkukilpailun tulosta selviytyy 4.4.2017 käytävään finaaliin.

Kupittaa

7.3.2017 100 % Open

Viimeinen erikoiskilpailu ennen juniorien ja nuorten SM-kilpailuja on Turun Weikkojen järjestämä 100 % open. Kilpailu alkaa 9.3.2017 ja viimeinen kilpailuerä on 26.3.2017 klo 14:30. Finaali, johon selviytyy alkukilpailun 28 parasta tasoituksellista tulosta sekä neljä parasta turbosta, keilataan sunnuntaina 2.4.2017 klo 15:00. Kilpailussa käytetään keskiarvotasoitusta 200-100/ 100 %.

banneri_190x300px