Turun Keilailuliitto

Tervetuloa keilaamaan!

Turun Keilailuliitto on kuuden turkulaisen keilaseuran vuonna 1929 perustama yhdistys. Tällä hetkellä jäsenseuroja alueellamme on 20 joihin kuuluu yli 400 keilaajaa.

Keilailun parhaita ominaisuuksia on sen monipuolisuus. Lajia voi harrastaa läpi koko elämän. Iloiset ja hauskat hetket kilpailujen tai harjoitusten parissa jäävät mieleen ikuisiksi ajoiksi.

Keilailun naisten SM-kilpailut Kupittaalla 14.4.-20.5.2018

Kupittaan keilahallissa käydään naisten SM-kilpailut 14.4.-20.5.2018 Alkukilpailut käydään 14.4.-13.5. ja finaalit 19.-20.5. Kilpailueriä on lauantaisin ja sunnuntaisin, avajaiset pidetään 14.4. klo 9:40 alkaen. Tervetuloa katsomaan huippukeilailua Kupittaalle.

Keilailu.fi uutiset

21.6.2018 13.41
Suomen Keilailuliiton toimisto on kiinni perjantaina 22. kesäkuuta.
19.6.2018 9.46
Ensi kaudella 2018-19 startataan Pohjois-Suomessa järjestettävä seniori- ja veteraanikeilaajien oma Ranking-kiertue, jonka aikana pelataan neljä osakilpailua.
18.6.2018 11.55
Tiistaina 19.6.2018 SKL:n toimistolla järjestetään Arja Lehden läksiäiset. Hän jää juhannuksesta kesälomalle ja siirtyy siitä suoraan eläkkeelle.

Aninkainen

5.1.2017 TPS Talvikilpailu 2017

Aninkaisissa keilataan TPS:n Talvikilpailua 16.1.-1.4.2017. 16 parasta alkukilpailun tulosta selviytyy 4.4.2017 käytävään finaaliin.

Kupittaa

1.6.2018 Kupittaan keilakesä 2018

Kupittaan keilakesä 2018 jaetaan kolmeen jaksoon, josta kultakin selviytyy finaaliin tietty määrä keilaajia. Kesäaikana on non-stop kilpailulähdöt sekä torstaisin klo 11:00 (paitsi hallin kiinnioloaikana 18.6.-2.7.2018). Kilpailussa myös runsaasti lisäpalkintoja, tervetuloa Kupittaalle pelaamaan kesäkisaa.

banneri_190x300px