Turun Keilailuliitto

Tervetuloa keilaamaan!

Turun Keilailuliitto on kuuden turkulaisen keilaseuran vuonna 1929 perustama yhdistys. Tällä hetkellä jäsenseuroja alueellamme on 26 joihin kuuluu yli 500 keilaajaa.

Keilailun parhaita ominaisuuksia on sen monipuolisuus. Lajia voi harrastaa läpi koko elämän. Iloiset ja hauskat hetket kilpailujen tai harjoitusten parissa jäävät mieleen ikuisiksi ajoiksi.

12.4.2017 Länsirannikon juniorivalmennuspäivä 29.4.2017

Länsirannikon keilailun tuki ry:n järjestämä juniorivalmennuspäivä järjestetään 29.4.2017 klo 09:00-13:00 Raumalla. Päivän aluksi keilataan Länsirannikon mestaruuksista ja loppupäivä treenataan keilailun eri osa-alueita. Valmennuspäivä on osallistujille ilmainen, mikäli ottaa osaa mestaruuskilpailuun, hinta on 10 euroa.

Keilailu.fi uutiset

24.04.2017 13:54
Ilmassa oli jännitystä, tiukkaa keskittymistä, iloisia ilmeitä ja onnistumisen riemua.
24.04.2017 11:54
Joensuussa on pelattu SM-kilpailuja nyt neljä viikkoa ja samanlainen urakka on vielä edessäpäin. Mennyt viikko nytkäytti kisoja kohtalaisen harppauksen eteenpäin, kun ilmoittautuneiden määrä ylitti tuhannen ja siitä noin puolet (486) on jo suorittanut urakkansa.
24.04.2017 10:41
Suomen Keilailuliiton Bowling Mover -leiri pidetään tänä kesänä Vierumäen Leiritulilla 5.-8.6.2017. Leirille ovat tervetulleita 8-14-vuotiaat keilailusta innostuneet, myös ei rekisteröityneet. ilmoittautuminen on auki 8.5. asti!

Aninkainen

5.1.2017 TPS Talvikilpailu 2017

Aninkaisissa keilataan TPS:n Talvikilpailua 16.1.-1.4.2017. 16 parasta alkukilpailun tulosta selviytyy 4.4.2017 käytävään finaaliin.

Kupittaa

7.3.2017 100 % Open

Viimeinen erikoiskilpailu ennen juniorien ja nuorten SM-kilpailuja on Turun Weikkojen järjestämä 100 % open. Kilpailu alkaa 9.3.2017 ja viimeinen kilpailuerä on 26.3.2017 klo 14:30. Finaali, johon selviytyy alkukilpailun 28 parasta tasoituksellista tulosta sekä neljä parasta turbosta, keilataan sunnuntaina 2.4.2017 klo 15:00. Kilpailussa käytetään keskiarvotasoitusta 200-100/ 100 %.

banneri_190x300px