Turun Keilailuliitto

Tervetuloa keilaamaan!

Turun Keilailuliitto on kuuden turkulaisen keilaseuran vuonna 1929 perustama yhdistys. Tällä hetkellä jäsenseuroja alueellamme on 20 joihin kuuluu yli 400 keilaajaa.

Keilailun parhaita ominaisuuksia on sen monipuolisuus. Lajia voi harrastaa läpi koko elämän. Iloiset ja hauskat hetket kilpailujen tai harjoitusten parissa jäävät mieleen ikuisiksi ajoiksi.

27.11.2017 Turun Mestaruuskilpailut 2017

Turun Mestaruuskilpailut alkavat Kupittaalla torstaina 30.11. Viimeinen kilpailuerä on lauantaina 16.12. klo 12:30 ja finaalit keilataan sunnuntaina 17.12. klo 10:30 alkaen. Alkukilpailun yhteydessä keilataan myös juniorien ja seniorien mestaruudesta.

Keilailu.fi uutiset

22.1.2018 9.54
Perinteiseen tapaan seniorit avaavat keilailukevään SM-mitalijahdin. Tänä vuonna kilpailut käydään Kouvolassa.
22.1.2018 9.22
Suomalaisviisikko putosi ennen ratkaisupelejä EBT-turnaus Irish Openissa Dublinissa.
22.1.2018 9.04
Vuoden ensimmäinen kokous pidettiin tiistaina 16.1. Helsingissä. Kokouksessa tehtiin muutamia sääntömuutoksia, merkittävämpänä keskiarvouudistus. Maajoukkue saa myös huippu-urheiluun harjoittelupuitteet eteläisempään Suomeen.

Aninkainen

5.1.2017 TPS Talvikilpailu 2017

Aninkaisissa keilataan TPS:n Talvikilpailua 16.1.-1.4.2017. 16 parasta alkukilpailun tulosta selviytyy 4.4.2017 käytävään finaaliin.

Kupittaa

20.12.2017 Keilakerhon turnaus 2018

Vuoden 2018 avaava kilpailu alkaa torstaina 28.12.2017. Keilakerhon turnaus kestää aina sunnuntaihin 28.1.2018 saakka. Finaali, johon pääsee alkukilpailun 24 parasta tasoituksellista tulosta, keilataan sunnuntaina 4.2.2018 klo 14:30 alkaen. Samaan aikaan keilataan perinteinen veteraanien Turku-turnaus.

banneri_190x300px