Turun Keilailuliitto

Tervetuloa keilaamaan!

Turun Keilailuliitto on kuuden turkulaisen keilaseuran vuonna 1929 perustama yhdistys. Tällä hetkellä jäsenseuroja alueellamme on 20 joihin kuuluu yli 400 keilaajaa.

Keilailun parhaita ominaisuuksia on sen monipuolisuus. Lajia voi harrastaa läpi koko elämän. Iloiset ja hauskat hetket kilpailujen tai harjoitusten parissa jäävät mieleen ikuisiksi ajoiksi.

16.1.2019 Radat Auki! sunnuntaina 27.1.2019 Kupittaalla

Koululaisille ilmainen keilailupäivä Kupittaalla sunnuntaina 27.1.2019 klo 14:00-17:00

Keilailu.fi uutiset

19.1.2019 15.45
  Junnutourin neljäs osakilpailu on käynnissä Raumalla.
18.1.2019 11.12
Pian on se aika vuodesta, kun keilataan SM-mitaleista. Ilmoittautuminen on alkanut jo senioreiden ja veteraanien SM-kilpailuihin. Muiden SM-kilpailujen osalta ilmoittautuminen alkaa piakkoin.
18.1.2019 10.23
Junnutourin osakilpailu pelataan Raumalla 18.1. - 20.1.2019. Finaalipelit keilataan sunnuntaina noin kello 14.00 alkaen.

Aninkainen

5.1.2017 TPS Talvikilpailu 2017

Aninkaisissa keilataan TPS:n Talvikilpailua 16.1.-1.4.2017. 16 parasta alkukilpailun tulosta selviytyy 4.4.2017 käytävään finaaliin.

Kupittaa

18.12.2018 Keilakerhon turnaus 2019

Torstaina 20.12.2018 alkaa perinteinen vuoden vaihteen kilpailu: Keilakerhon turnaus. Kilpailussa 210-155/80% tasoitukset ja 20.1.2019 klo 14:30 käytävään finaaliin selviytyy alkukilpailun 24 parasta tasoituksellista tulosta. Kilpailussa rajaton uusinta. Kilpailun yhteydessä veteraaneilla oma Turku-turnaus.

banneri_190x300px